Чому і хто лобіює нав’язування реклами пива українцям?

 

111

У четвер 24 березня о 10:00 в Українському кризовому медіа центрі відбудеться прес-конференція за участі відомих людей, експертів, громадськості та представників Міністерства охорони здоров’я на тему: «Чому і хто лобіює нав’язування реклами пива українцям?».

Як відомо, з 1 липня 2015 р. усі напої, що містять спирт етиловий в кількості понад 0,5% визнані алкогольними напоями, зокрема ця норма стосується і пива. Це означає, що на пиво та слабоалкогольні вироби місткістю від 0,5% поширюються норми законодавства, які розповсюджуються й на увесь алкоголь. Так, згідно статті 22 ЗУ «Про рекламу», реклама алкоголю дозволена з 23 до 6 години ранку. Проте 24 години на добу дозволено спонсорство. Саме через спонсорство алкогольні компанії й надалі можуть просувати свої вироби, часто порушуючи цю норму та перетворюючи спонсорство в рекламу.

Однак, пивним лобістам цього замало, тому вони педалюють прийняття у Верховній Раді законопроекту №2971-д,  яким хочуть дозволити рекламувати пиво 24 години на добу на радіо й телебаченні, а також дозволити спонсорство заходів широкого спектру, в т. ч і промоцію у місцях продажу. Цей законопроект, всупереч необхідності захисту інтересів здоров’я громадян, було рекомендовано Комітетом з питань податкової та митної політики до другого читання у середу 16 березня цього року.

Учасники прес-конференції розкажуть кому і навіщо потрібно повертати рекламу пива на телебачення та у місця продажу; як алкогольні компанії обходять існуючу заборону на рекламу алкоголю, в т. ч. і пива, та що з цим робити; розкажуть про вплив реклами на дітей та молодь тощо.

Прес-конференція відбудеться за адресою: вул. Хрещатик, 2, Український дім.

 

Учасники заходу:

 

  • Тарас Шевченко, директор ГО “Інститут Медіа Права”;
  • Олеся Теліженко, дизайнерка, автор стилю «Етно-модерн» української фешн-індустрії;
  • Ірина Горячева, доцент кафедри дитячих і підліткових захворювань Національної медичної Академії післядипломної освіти;
  • Представник Міністерства охорони здоров’я;
  • Наталія Грицюта, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, доктор наук у галузі соціальних комунікацій;
  • Юлія Солоха, експерт Реанімаційного пакету реформ, координатор коаліції громадських організацій “За тверезу Україну”; 
  • Наталія Простун, дитячий психолог, психотерапевт.

 

Організатори прес-конференції: коаліція громадських організацій «За тверезу Україну»  у співпраці з Реанімаційним Пакетом Реформ.

 

Для контактів:

Юлія Солоха,

Email: yulia@medialaw.kiev.ua

Тел.: 0674738664

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Задайте Ваше питання через форму:

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Ваше повідомлення


Також ви можете звернутися до нас іншими способами: