Експерти обговорили законодавчі зміни щодо реклами та телепродажу

September 3, 2010
2 вересня у готелі «Джинтама» експерти зібралися для обговорення можливості адаптації українського Закону «Про рекламу» до положень Європейської конвенції про транскордонне телебачення та Директиви ЄС про аудіовізуальні послуги.

В ході засідання були розглянуті різні можливості імплементації та адаптації в українське законодавство положень Європейської конвенції про транскордонне мовлення та аудіовізуальної директиви щодо телепродажу, реклами та спонсорства, а також опрацьовані пропозиції щодо зміни як зареєстрованих законопроектів з цього питання, так і положень, що увійдуть в майбутньому в окремий законопроект.

До складу робочої групи увійшли експерти, політики та громадські діячі, серед яких іноземні: консультант спільного проекту Ради Європи та Європейського союзу «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі» Ад Ван Лун та експерт цього проекту Єлена Сурчулія та українські: представники Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, зокрема Микола Фартушний; перший заступник Голови Комітету Верховної ради України з питань свободи слова та інформації Андрій Шевченко; Голова правового центру Незалежної асоціації мовників Ольга Большакова; юрист Інституту Масової Інформації Роман Головенко, юрист Індустріального Телевізійного Комітету Ігор Коваль, представники Інституту Медіа Права – директор Тарас Шевченко та юристи Ольга Сушко і Ігор Розкладай та ряд інших.

Захід відбувся за підтримки спільного проекту Ради Європи та Європейського союзу «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі.