Ідентифікація реклами

January 26, 2009
Двадцять третього січня 2009 року до Верховної Ради України було внесено проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” (законопроект № 3631, н.д. Олег Зарубинський, фракція блоку Литвина, н.д. Олег Шепелев, фракція БЮТ-у, н.д. Микола Руденко, фракція блоку Литвина; щодо надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами).

На думку авторів законопроекту необхідність у змінах до закону про телебачення і радіомовлення полягає в тому, що певна частка телеканалів, в т.ч. загальнонаціональних під час трансляції реклами пиховує свій логотип, що в свою чергу не дає можливість довести, що певна реклама транслювалася на конкретному телеканалі. Щоб уникнути цього автори пропонують внести зміни до визначень “ефірний час” та “логотип” та вимоги щодо відображення останнього. Змінами пропонується замінити у цих визначеннях слова “програми та передачі” на аудіовізуальну продукцію і зобов’язати демонструвати логотип протягом усієї трансляції аудіовізуальної продукції.

Картка законопроекту:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=34208

Текст законопроекту:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc34?id=&pf3511=34208&pf35401=133607