Місцева агітація: проекти

March 25, 2008

Двадцять п’ятого березня 2008 року до Верховної Ради України було внесено два законопроекти щодо внесення змін до закону про місцеві вибори (нові редакції). Перший законопроект – н. д. Віктора Пилипишина, фракція Блоку Литвина №2270, другий – н. д. Владислава Каськіва, блок НУНС. Обидва законопроекти визначають, що порядок поширення політичної реклами визначається на підставі закону про вибори народних депутатів України.

Обидва законопроекти містять досить недемократичні норми, зокрема про припинення випуску у світ друкованого ЗМІ, а також про призупинення дії ліцензії електронного ЗМІ на час до закінчення виборчого процесу. Також залишається норма щодо заборони поширення завідомо недостовірних відомостей про кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, що може негативно впливати на висвітлення передвиборних кампаній, у місцевих ЗМІ.

Зазначимо, що швидкий розгляд цих законопроектів у парламенті наразі є малоймовірним, адже до виборів мера міста Києва залишилося менш ніж 2 місяці і зміна правил проведення агітації вочевидь негативно впливатиме на всю передвиборну кампанію.