Обмеження реклами ліків

June 11, 2012

Сьомого червня 2012 року до Верховної Ради України було внесено проект «Закону України «Про внесення змін до статті 21 Закону України “Про рекламу” (законопроект №10563-1; н.д. Андрій Павловський, Володимир Карпук та ін; щодо обмеження реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації).

Законопроектом пропонується викласти в новій редакції статтю 21 Закону України “Про рекламу”:


Реклама лікарських засобів, медичної техніки,методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації може розміщуватись виключно у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, а також може розповсюджуватись на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.


У пояснювальній записці до законопроекту зазначається, що необхідність його ухвалення пов’язана з активним рекламуванням лікарських засобів, які можуть принести полегшення, але не лікують хвороби. «Неспеціалісту важко самостійно судити про ефективність цих засобів, і він довіряє запевненням реклами, яка часто видає бажане за дійсне за допомогою натяків; формально, довести недобросовісність такої реклами досить складно», – зазначається у записці.


Картка проекту:http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=43653