Плани Верховної Ради України на 17-20 червня 2014 року

На порядок денний пленарного тижня парламентські комітети пропонують винести кілька законопроектів, що торкаються інформаційної сфери, зокрема три законопроекти про вибори до Верховної Ради України: проект №4906 н.д. Юрія Мірошниченка, проект № 4906-1 н.д. Миколи Рудьковського та проект № 4906-2 н.д. Руслана Кошулинського, та також проект Виборчого кодексу України (проект № 4010а, н.д. Ігор Мірошниченко, Олександр Мирний), які, серед іншого, передбачають регулювання передвиборної агітації та висвітлення виборчого процесу у ЗМІ.

До розгляду у другому читанні також планується Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про рекламу”щодо сфери застосування Закону та удосконалення окремих положень (проект №0944, н.д. Олена Кондратюк, Микола Баграєв, Ірина Геращенко, Володимир Ландік, Олена Бондаренко, Сергій Павленко, ВРУ 6 скликання). Законопроект, зокрема,встановлює, що дія закону про рекламу не поширюється на згадування про особу чи товар, які органічно інтегровані та є частиною твору літератури, мистецтва, науки і не слугують рекламним цілям, а також забороняє розміщення реклами на обкладинках та сторінках шкільних зошитів, щоденників, підручників та посібників, призначених для використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Проект закону також вдосконалює визначення зовнішньої реклами, встановлює вимоги та порядок отримання дозволу на її розміщення, підстави його анулювання тощо.

Крім цього, народні депутати також планують розглянути законопроект про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України щодо забезпечення особистого голосування народними депутатами України (проект № 4609, н.д. Сергій Лабазюк, Володимир Литвин, Василь Чумак, Ігор Єремеєв), що запроваджує електронну реєстрацію депутатів та голосування за допомогою сенсорної кнопки, а також Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про видавничу справу” щодо суб’єктів видавничої справи (проект №0896, КМУ);

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: