Рекламні законопроекти

February 14, 2008

Чотирнадцятого лютого 2008 року до Верховної Ради було подано ще один законопроект щодо реклами. Це законопроект н.д. Олега Зарубінського (фракція «Блоку Литвина») № 2068 щодо політичної реклами.

Автор пропонує вилучити з закону про вибори народних депутатів визначення політичної реклами, внісши його в новій редакції до закону про рекламу як: «інформацію, спрямовану на формування позитивного або негативного сприйняття споживачами реклами політичних партій чи інших політичних об’єднань, їх членів та учасників, програм або така що спонукає виборців підтримати те чи інше рішення під час реалізації форм прямої демократії».

Крім того, законопроектом пропонується встановити, що рекламодавцем політичної реклами може бути лише суб’єкт виборчого процесу, уповноважені особи політичної партії, кандидати в мажоритарних округах та органи державної влади і місцевого самоврядування в передбачених законами України випадках. Демонстрація реклами відбувається із супроводженням інформації про рекламодавця обсягом не менше ніж 15% площі (обсягу) екрану та у сприйнятному вигляді. Також автор пропонує залишити норму, за якою забороняється коментувати рекламу протягом 20 хвилин до або після її трансляції. Нагадаємо, що фахівці Інституту медіа права пропонували прибрати цю норму, як таку що не відповідає демократичним стандартам.