Соціальна реклама vs тютюн і алкоголь

Двадцять першого травня 2008 року постановою Кабінету Міністрів України №472 затверджено порядок використання у 2008 році коштів, передбачених у державному бюджеті для виробництва та розповсюдження соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та зловживання алкогольними напоями.

   Постановою визначено, що розпорядником бюджетних коштів, що спрямовуються на закупівлю послуг із виробництва та розповсюдження засобами реклами соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та зловживання алкогольними напоями є Держспоживстандарт, який укладає угоди і може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50 відсотків їх вартості.

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Задайте Ваше питання через форму:

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Ваше повідомлення


Також ви можете звернутися до нас іншими способами: