Тендер на логістичні послуги з обслуговування заходів

Громадська організація «Центр демократії та верховенства права» оголошує тендер щодо постачальника логістичних послуг з обслуговування.

Це оголошення є запрошенням на участь у відкритому тендері на закупівлю послуг згідно з Політикою закупівлі послуг ГО «Центр демократії та верховенства права». Конкурсний відбір здійснюється в рамках проектів, що реалізуються ГО «Центр демократії та верховенства права».

Очікуваний термін надання послуг: лютий 2017 – грудень 2017 року

Логістичні послуги з обслуговування заходів можуть передбачати (але не виключно):

  • Забезпечення конференц-сервісу по всій території України: підготовка та супровід заходів – прес-конференцій, форумів, презентацій, експертних обговорень, круглих столів, тренінгів тощо.
  • Надання послуг технічного забезпечення заходів: оренди обладнання (екранів, фліпчартів, мультимедійних проекторів, принтерів, ноутбуків тощо), оренди систем посилення звуку (радіо, мікрофони, колонки, тощо), синхронного перекладу (обладнання для перекладу, кабін для перекладачів, приймачів з навушниками для учасників, передавачів синхронного та послідовного перекладу).
  • Бронювання, оформлення авіа, залізничних та автобусних квитків для учасників заходів, компенсацію вартості проїзду учасникам заходу.
  • Бронювання готелів по всій території України.
  • Організацію харчування учасників заходів (кава-паузи, сніданки, обіди, вечері тощо).
  • Забезпечення реквізиту для акцій прямої дії.
  • Закріплення за ГО «Центр демократії та верховенства права» постійного менеджера з супроводу замовлень.

 

Для формування комерційної пропозиції розрахувати орієнтовну вартість проведення таких заходів (тип заходу, кількість заходів та учасників вказано у таблиці):

 

Назва робіт, послуг

К-ть заходів

К-ть учасників, чол.

1

Експертне обговорення

10

30

2

Церемонія нагородження

2

50

3

Зустріч за проектом

10

15

4

Круглий стіл

6

30

5

Прес-конференція

5

6

Координаційна зустріч

2

25

7

Тренінг

2

30

8

Тренінг всеукраїнський

2

30

9

Тренінг міжнародний

1

30

10

Сесія стратегічного планування

2

20

11

Форум

1

40

 


Умови участі у тендері

До участі у тендері запрошуються як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці.

Постачальник, який має намір взяти участь у тендері, повинен до 20 січня 2017 р. включно надіслати на електронну скриньку, вказану нижче, такий перелік документів (вказавши у темі листа «Тендер на заходи ЦЕДЕМ»):

  1. Копії реєстраційних документів (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків, інші дозволи, ліцензії та документи за наявності).
  2. Інформацію щодо вартості відповідних послуг або тендерну пропозицію (загальна вартість або відсоток). Тендерна пропозиція щодо вартості послуг має міститися на бланку із вказаними реквізитами, контактними телефонами тощо.

 

Критерії відбору:

  • вартість послуг;
  • надання послуг без ПДВ;
  • додаткові переваги.

 

Контактна особа: фінансовий директор Наталія Тимків

тел.: (067) 464-77-23

e-mail: tender@cedem.org.ua

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: