Вступив у силу закон, який передбачає скорочення частки реклами на радіо і телебаченні

12 червня вступив у силу Закон України «Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо частки реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо». Він передбачає скорочення частки реклами на українському телебаченні і радіо.

Так, відтепер час, відведений на рекламу на телебаченні, не може перевищувати 15 % протягом кожної години фактичного мовлення, тоді як на радіо – 20 %. Нагадаємо, раніше закон встановлював обмеження у 15 % рекламного часу  впродовж доби, а у період виборів – 20 %.

За дотриманням телерадіоорганізаціями вимог нового закону стежитиме Національна рада з питань телебачення і радіомовлення. За порушення цих вимог мовники нестимуть адміністративну відповідальність.

Із текстом закону можна ознайомитись за посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/386-19

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Задайте Ваше питання через форму:

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Ваше повідомлення


Також ви можете звернутися до нас іншими способами: