Матеріали за темою "вибори"

Ще новини за темою

Новини

Нардеп ініціює кримінальну відповідальність за розпалювання ворожнечі на мовному ґрунті

Третього квітня 2018 року у Верховній Раді було зареєстровано Проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо заборони розпалювання ворожнечі на мовному ґрунті під час проведення передвиборчої агітації» (проект №8224, н.д. Сергій Тарута). Законопроектом пропонується внести зміни в статтю 161 Кримінального кодексу України (розпалювання ненависті), а саме – криміналізувати розпалювання ворожнечі на мовному […]

Уряд прийняв постанову щодо заборони перевірок ЗМІ під час виборів

13 жовтня 2015 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову “Про запровадження обмежень щодо перевірок діяльності засобів масової інформації у період до завершення виборчого процесу місцевих виборів у 2015 році”, підготовану Міністерством інформаційної політики України. Ухвалення такої постанови стало необхідним кроком через відсутність дій Верховної Ради України у цій сфері. Згідно з проектом постанови, центральні органи […]

Рада прийняла закон щодо державного фінансування політичних партій

8 жовтня 2015 року Верховна Рада України прийняла проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання і протидії політичній корупції (№ 2123а, н.д. Луценко Ю.В., Лещенко С.А., Парубій А.В., Сюмар В.П., Соболєв Є.В., Войціцька В.М., Різаненко П.О., Гринів І.О., Семерак О.М., Заліщук С.П., Найєм М., Гопко Г.М., Чумак В.В., Деревянко Ю.Б., […]

Ще аналітика за темою

Аналітика

Регулювання політичної реклами на телебаченні: європейський досвід

Автор: Катерина Кулина, юрист Інституту Медіа Права * * * Не секрет, що витрати на політичну агітацію на телебаченні традиційно складають левову частку усього виборчого фонду кандидата на виборах. Це, в свою чергу, є переконливим доказом того, що передвиборні ролики вважаються одним із найбільш ефективних та впливових інструментів передвиборної агітації. Варто одразу зауважити, що на […]

Особливості регулювання політичної реклами у США

Александра Джейсон, політолог, США  Катерина Кулина, юрист Інституту Медіа Права   Регулювання вимог щодо політичної реклами у Сполучених Штатах суттєво відрізняється від європейського підходу. До прикладу, на відміну від багатьох європейських країн, у США не встановлено жорстких обмежень стосовно політичної реклами. Так, навіть великі корпорації, що мають значно більші фінансові ресурси, ніж звичайні громадяни, можуть […]

Ще матеріали бібілотеки за темою

Бібліотека

Рекомендація ПАРЄ № 1622 (2003)

Рекомендація Парламентської Асамблеї Ради Європи № 1622 (2003)* 1. Парламентська Асамблея звертає увагу на свою Резолюцію 1346 (2003) щодо виконання Україною своїх обов’язків та зобов’язань. 2. З урахуванням викладених у Резолюції положень, Асамблея інформує Комітет Міністрів про те, що хоча Україною був досягнутий помітний прогрес з часу прийняття Асамблеєю Резолюції 1262 ( 2001) Україна ще […]

Рекомендація № R (99) 15 Про висвітлення в ЗМІ виборчих кампаній

Рада Європи. Комітет міністрів   Рекомендація № R (99) 15 Про висвітлення в ЗМІ виборчих кампаній* (Ухвалена Комітетом міністрів 9 вересня 1999 року на 678-му засіданні заступників міністрів) Комітет міністрів, відповідно до пункту b статті 15 Статуту Ради Європи, звертаючи увагу на важливу роль ЗМІ в сучасному суспільстві, особливо під час виборів, підкреслюючи, що основний […]

Рекомендація № R (97) 21 ЗМІ та сприяння культурі терпимості

Рада Європи. Комітет міністрів Рекомендація № R (97) 21 ЗМІ та сприяння культурі терпимості* (Ухвалена Комітетом міністрів 30 жовтня 1997 року на 607-му засіданні заступників міністрів) Комітет міністрів, відповідно до пункту b статті 15 Статуту Ради Європи, беручи до уваги, що метою Ради Європи є досягнення більшої єдності між її членами задля збереження й здійснення […]

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: