Аналітика

Аналітика

Ще аналітика

Аналітика

Державна преса: аналіз стану реформування

Що кажуть цифри? У 2016 році 43 центральні органи державної влади (Усі органи державної влади, крім місцевих державних адміністрацій) були засновниками друкованих ЗМІ. Усі їхні видання підпадають під дію Закону «Про реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ» (далі – Закон про реформування). Станом на сьогодні, зі 134 державних видань перереєстрацію здійснили лише 10, ще 9 […]

Як Україна протидіє інформаційній агресії Росії: Частина 2

Частина 2. Законодавчі зміни парламенту. Впровадження. (Першу частину матеріалу читайте за посиланням: http://bit.ly/2Dyqgem) Українське законодавство в медійній сфері з часів незалежності розвивалося, балансуючи між радянським баченням щодо свободи слова (чи, як тоді було прийнято, з подачі Михайла Горбачова, баченням “гласності”) і тенденціями російського законотворення, але водночас і намагаючись переймати західний досвід і стандарти. Тому, в […]

Динаміка реформування преси

Процес реформування друкованих ЗМІ розрахований на три роки (2016-2018рр.). ЦЕДЕМ щомісяця оновлює інформацію про динаміку реформування преси на підставі Зведеного переліку об’єктів реформування, який веде Держкомтелерадіо. Ми окремо слідкуємо за прогресом державних та комунальних видань (діаграма), адже ці два види преси є відмінними у виборі способів реформування і у прогресі реформування. Наприклад, державні друковані ЗМІ, […]

Як Україна протидіє інформаційній агресії Росії

З початком військової агресії Російської федерації проти України, що стала логічною реакцією Путіна і його оточення на зрив плану щодо відродження СРСР під брендом Євразес/Митний союз, Україна опинилася в досить складному становищі, як з точки зору безпеки, так і з точки зору відсутності в законодавстві адекватних механізмів реагування на гібридну війну з боку РФ. Намагаючись […]

План дій для успішного завершення реформування друкованих ЗМІ у 2018 році

Реформування преси є однією із ключових медіа реформ в Україні, яка покликана забезпечити незалежність преси від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що є основою для функціонування демократії та якісного інформування суспільства, зокрема, про політичні процеси в країні. Окрім того реформування преси, це міжнародне зобов’язання України перед Радою Європи. Порівняно незначні зусилля, необхідні для […]

Як регулюватиметься Інтернет в Україні в 2017-2019 роках. Оцінка ризиків та рекомендації

Матеріал опубліковано на інтернет-порталі netfreedom.org.ua Впродовж тривалого часу Інтернет в Україні перебував поза межами правового регулювання. У рейтингу Freedom on the Net, що створює міжнародна правозахисна організація Freedom House, до 2013 року включно Україна вважалася країною з вільним Інтернетом. Після Революції Гідності рейтинг свободи Інтернету в Україні погіршився, країна перейшла із групи “вільних” до групи […]

Перший рік судової реформи

Основною метою судової реформи було відновлення суспільної довіри до суддів та забезпечення верховенства права при здійсненні правосуддя 30 вересня 2017 року виповнився рік з моменту набуття чинності основних законів, які запроваджували широку анонсовану владою та дуже очікувану суспільством судову реформу: закон України «Про внесення змін до Конституції України» та закон України «Про судоустрій і статус […]

Державна підтримка преси: вибір оптимальної моделі для України

Контекст Державна і комунальна преса в Україні зараз переживає суттєві зміни. З початку 2019 року усі видання, що були засновані державними та муніципальними органами, мають піти у вільне плавання, отримавши редакційну свободу, але здебільшого не вміючи працювати без регулярних надходжень з бюджету, а, відтак, будучи фінансово нестабільними. Станом на сьогодні, вже 92 друковані ЗМІ (15% […]

Судовий процес втрачає гласність

Двадцятого червня 2017 року Верховна Рада ухвалила у першому читанні проект Закону «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів», № 6232 (далі – «Проект № 6232»), ініціатором якого виступив Президент України. Минулого тижня Верховна Рада перейшла до розгляду поправок до проекту, але […]

Пристебнути звичку

Як привчити водіїв і пасажирів пристібатися   Ремінь безпеки є одним з найважливіших і, водночас, найбільш ігнорованих  елементів дорожньої безпеки. Створений для запобігання і зменшення наслідків ДТП, він у суспільстві має суперечливу репутацію нав’язаного аксесуару, зайвої перестороги, що більше дратує, аніж допомагає. Ніхто не заперечує важливість використання ременів безпеки в окремих ситуаціях, але більшість українських […]

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Задайте Ваше питання через форму:

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Ваше повідомлення


Також ви можете звернутися до нас іншими способами: