Аналітика

Політична реклама в Інтернеті: перші відповіді на глобальний виклик

Інтернет дає голос тим, хто раніше міг тільки слухати. Взаємодія між користувачами набуває шалених швидкостей, які також пришвидшують поширення неправдивої і неперевіреної інформації. Згідно з  дослідженням, проведеним у Великобританії у 2015 році, 71% британців вважають, що соцмережі дають голос тим, хто інакше не брав би участі у політичних дебатах. Також респонденти стверджували, що соцмережі знищують […]

Літо, спека, реклама: дайджест

Реклама завжди була ненав’язливим (хоча, часом, дуже навпаки) засобом популяризації продукції чи привернення уваги до неї,  допомагаючи виявити тенденції та смаки сучасної масової культури. Водночас, реклама перетворилась не тільки на спосіб впливу на поведінку споживачів, а й навіть на окремий вид мистецтва, переростаючи себе у розумінні тільки як маркетингового інструменту. Це також підтверджується підвищеною цікавістю […]

Депутатам пропонують заборонити рекламу сексу.Чого варто чекати від існуючих законодавчих ініціатив?

Які зміни в рекламному законодавстві можна очікувати в найближчому майбутньому? Нижче наведений аналіз законопроектів щодо внесення змін до рекламного законодавства України, які зареєстровані і знаходяться на розгляді в Верховній Раді України. (Аналіз ІМІ)

Аналіз законопроектів щодо внесення змін до рекламного законодавства України

Які зміни в рекламному законодавстві можна очікувати в найближчому майбутньому? Нижче наведений аналіз законопроектів щодо внесення змін до рекламного законодавства України, які зареєстровані і знаходяться на розгляді в Верховній Раді України.

Місцеві вибори загальнодержавної ваги

Незважаючи на пропозицію Нацради, загальнонаціональні телеканали не утримуватимуться від політичної реклами, пов’язаної з київськими виборами. Тим паче, що кандидати не пошкодують на неї $30 млн, а розцінки в порівнянні з 2007-м уже зросли.

Держава має бути відокремленою від засобів масової інформації

До громадського обговорення напрямків розвитку телерадіоінформаційного простору України 10 грудня 2003 року Верховна Рада України провела парламентські слухання на тему „Стратегія розвитку телерадіоінформаційного простору України”.

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: