Матеріали за темою "реклама"

Ще новини за темою

Новини

Нардеп пропонує заборонити рекламу алкоголю

1 жовтня 2018 року у Верховній Раді було зареєстровано Проект Закону “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо заборони реклами алкогольних напоїв” (Проект №9147, н.д. Дмитро Шпенов). Депутат пропонує заборонити в рекламі розповсюджувати інформацію щодо алкогольних напоїв, а також інформацію щодо торгових марок тощо, під якими випускаються алкогольні напої. Виняток становитиме реклама на […]

Комітет розглядає проект, який обмежує обсяги політичної реклами під час виборів

3 вересня 2018 року у Раді був зареєстрований Проект Закону «Про внесення змін до статті 13 Закону України “Про рекламу” щодо обмеження обсягів платної реклами у засобах масової інформації» (Проект №9029, н.д. Борислав Береза), який доповнює низку законодавчих ініціатив в сфері реклами. Депутат пропонує обмежити обсяги реклами політичних партій та кожного кандидата впродовж ведення передвиборної […]

Депутати пропонують посилити вимоги до реклами алкоголю та тютюнових виробів

3 квітня 2018 року в Парламенті зареєстровано Проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо посилення законодавчих вимог до реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів)» (проект №8215, н.д. Юрій Тимошенко). Стаття 22 чинної редакції Закону вказує, що реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів не повинна формувати думку, ніби алкоголь та тютюнові вироби […]

Ще аналітика за темою

Аналітика

Літо, спека, реклама: дайджест

Реклама завжди була ненав’язливим (хоча, часом, дуже навпаки) засобом популяризації продукції чи привернення уваги до неї,  допомагаючи виявити тенденції та смаки сучасної масової культури. Водночас, реклама перетворилась не тільки на спосіб впливу на поведінку споживачів, а й навіть на окремий вид мистецтва, переростаючи себе у розумінні тільки як маркетингового інструменту. Це також підтверджується підвищеною цікавістю […]

Ще матеріали бібілотеки за темою

Бібліотека

Рекомендація 1067 (1987) Про культурний вимір мовлення в Європі

Рекомендація 1067 (1987) Про культурний вимір мовлення в Європі* Асамблея, 1) беручи до уваги доповідь свого Комітету з питань культури й освіти (Doc. 5782) й висновок Комітету з юридичних справ (Doc. 5800), 2) згадуючи свою рекомендацію 926 (1981) “Про питання, що виникають внаслідок впровадження кабельного телебачення й прямого супутникового мовлення” й рекомендацію 996 (1984) “Про […]

Рекомендація № R (99) 15 Про висвітлення в ЗМІ виборчих кампаній

Рада Європи. Комітет міністрів   Рекомендація № R (99) 15 Про висвітлення в ЗМІ виборчих кампаній* (Ухвалена Комітетом міністрів 9 вересня 1999 року на 678-му засіданні заступників міністрів) Комітет міністрів, відповідно до пункту b статті 15 Статуту Ради Європи, звертаючи увагу на важливу роль ЗМІ в сучасному суспільстві, особливо під час виборів, підкреслюючи, що основний […]

Рекомендація № R (89) 7 Про принципи поширення відеозаписів насильницького, жорстокого чи порнографічного змісту

Рада Європи. Комітет міністрів  Рекомендація № R (89) 7 Про принципи поширення відеозаписів насильницького, жорстокого чи порнографічного змісту* (Ухвалена Комітетом міністрів 27 квітня 1989 року на 425-му засіданні заступників міністрів) Комітет міністрів, відповідно до пункту b статті 15 Статуту Ради Європи, беручи до уваги, що метою Ради Європи є досягнення більшої єдності між її членами […]

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: