Матеріали за темою "ТБ та радіо"

Ще новини за темою

Новини

Комітет розглядає проект, який обмежує обсяги політичної реклами під час виборів

3 вересня 2018 року у Раді був зареєстрований Проект Закону «Про внесення змін до статті 13 Закону України “Про рекламу” щодо обмеження обсягів платної реклами у засобах масової інформації» (Проект №9029, н.д. Борислав Береза), який доповнює низку законодавчих ініціатив в сфері реклами. Депутат пропонує обмежити обсяги реклами політичних партій та кожного кандидата впродовж ведення передвиборної […]

Рада розглядає проект, що посилює відповідальність за виправдання окупації території України в ефірі

7 вересня 2018 року народні депутати зареєстрували Проект Закону «Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” щодо посилення інформаційної безпеки та протидії державі-агресору в інформаційній сфері» (проект №9068, н.д. Вікторія Сюмар, Олег Ляшко, Олег Березюк та ін.). Законопроект, зокрема, встановлює заборону трансляції висловів, що виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України, якщо […]

Уряд вкотре продовжив строки вимкнення аналогового телебачення

29 серпня 2018 року Уряд прийняв рішення про продовження строків вимкнення аналогового телебачення для каналів мовлення, визначені Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення, на територіях, що межують з Російською Федерацією та тимчасово окупованими територіями. Згідно з внесеними змінами, аналогове мовлення функціонуватиме в Чернігівській, Сумській, Харківській, Донецькій, Луганській та Херсонській областях до 1 травня 2018 року.  […]

Ще аналітика за темою

Аналітика

Побудова незалежних медіа через створення суспільного мовника: досвід України (аналітична записка)

Україна веде боротьбу за створення незалежних медіа, які б надавали об’єктивну і достовірну інформацію. У той час, коли суспільне мовлення розглядається як вирішення відповідної проблеми для країн з нестачею неупереджених ЗМІ, Україна спромоглася почати  створення суспільного шляхом трансформації державних ЗМІ лише в 2014. Після заснування Національної суспільної телерадіокомпанії України (надалі – НСТУ) у 2017, вдалося […]

Позиція ЦЕДЕМ щодо розміщення в ефірах ПАТ «НСТУ» реклами політичних партій

Останнім часом в публічному і професійному просторі виринає питання про те, чи має суспільний мовник розміщувати рекламу політичних партій чи їх представників у своїх ефірах. Питання присутності політиків і посадових осіб в ефірах телерадіоорганізацій, а надто — державних ЗМІ є давньою традицією, що тягнеться з часів зародження телебачення. Так, як в телебаченні Третього рейху, так […]

Ще матеріали бібілотеки за темою

Бібліотека

Рекомендація 1466 (2000) Про освіту з питань ЗМІ

Рекомендація 1466 (2000) Про освіту з питань ЗМІ* 1. Завдяки розвитку інформаційного суспільства людина сьогодення занурена в світ повідомлень ЗМІ. Виникає враження, що кількості доступної інформації немає меж. 2. Проте постають нові проблеми. По-перше, нові ЗМІ пропонують безмежну кількість джерел інформації та дають кожному можливість не баченим раніше чином надсилати повідомлення в загальний простір. Стає […]

Рекомендація 1067 (1987) Про культурний вимір мовлення в Європі

Рекомендація 1067 (1987) Про культурний вимір мовлення в Європі* Асамблея, 1) беручи до уваги доповідь свого Комітету з питань культури й освіти (Doc. 5782) й висновок Комітету з юридичних справ (Doc. 5800), 2) згадуючи свою рекомендацію 926 (1981) “Про питання, що виникають внаслідок впровадження кабельного телебачення й прямого супутникового мовлення” й рекомендацію 996 (1984) “Про […]

Рекомендація 1335 (1999) ПАРЄ “Дотримання Україною зобов’язань”

Рекомендація 1335 (1999) Парламентської Асамблеї Ради Європи “Дотримання Україною зобов’язань” Страсбург, 27 січня 1999 року Неофіційний переклад (витяги) 1. Асамблея зазначає, що з часу вступу до Організації 9 листопада 1995 року Україна, як країна-член, виконала частину зобов’язань, які містяться у Висновку N 190(1995). Однак, вона глибоко стурбована повільним виконанням державою тих зобов’язань, що залишилися. 2. […]

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: