Матеріали за темою "ТБ та радіо"

Ще новини за темою

Новини

Комітет рекомендував Раді проект щодо забезпечення прозорості власності Зеонбуду

7 листопада 2018 року Комітет з питань свободи слова та інформаційної політики рекомендував Проект Закону “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості власності провайдерів програмної послуги багатоканальних цифрових ефірних телемереж із загальнонаціональним покриттям” (проект №9161, н.д. Юрій Береза, Олександр Шевченко), зареєстрований 4 жовтня 2018 року. Перш за все, проект пропонує прямо зазначити, […]

Раді хочуть надати виключне право пропонувати застосовувати санкції щодо ЗМІ

7 листопада 2018 року у Раді був зареєстрований Проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту інформаційного простору» (Проект №9275, н.д. Іван Вінник, Оксана Білозір, Олена Матузко, Тетяна Чорновол та ін.), який розширює поняття терористичної діяльності, а також пропонує механізм застосування санкцій щодо ЗМІ. Законопроект вносить зміни до ЗУ «Про боротьбу з […]

Уряд представив проект Держбюджету на 2019 рік

15 вересня Уряд вніс на розгляд, а тижнем пізніше представив (21.09) Парламенту Проект Закону «Про Державний бюджет на 2019 рік» (Проект №9000, Кабінет Міністрів України, Володимир Гройсман), в якому на Суспільне вперше передбачена повна сума, визначена законом. Зокрема, за бюджетною програмою «Фінансова підтримка Національної суспільної телерадіокомпанії України» на 2019 рік передбачені асигнування по загальному фонду […]

Ще аналітика за темою

Аналітика

Побудова незалежних медіа через створення суспільного мовника: досвід України (аналітична записка)

Україна веде боротьбу за створення незалежних медіа, які б надавали об’єктивну і достовірну інформацію. У той час, коли суспільне мовлення розглядається як вирішення відповідної проблеми для країн з нестачею неупереджених ЗМІ, Україна спромоглася почати  створення суспільного шляхом трансформації державних ЗМІ лише в 2014. Після заснування Національної суспільної телерадіокомпанії України (надалі – НСТУ) у 2017, вдалося […]

Позиція ЦЕДЕМ щодо розміщення в ефірах ПАТ «НСТУ» реклами політичних партій

Останнім часом в публічному і професійному просторі виринає питання про те, чи має суспільний мовник розміщувати рекламу політичних партій чи їх представників у своїх ефірах. Питання присутності політиків і посадових осіб в ефірах телерадіоорганізацій, а надто — державних ЗМІ є давньою традицією, що тягнеться з часів зародження телебачення. Так, як в телебаченні Третього рейху, так […]

Ще матеріали бібілотеки за темою

Бібліотека

Рекомендація 1466 (2000) Про освіту з питань ЗМІ

Рекомендація 1466 (2000) Про освіту з питань ЗМІ* 1. Завдяки розвитку інформаційного суспільства людина сьогодення занурена в світ повідомлень ЗМІ. Виникає враження, що кількості доступної інформації немає меж. 2. Проте постають нові проблеми. По-перше, нові ЗМІ пропонують безмежну кількість джерел інформації та дають кожному можливість не баченим раніше чином надсилати повідомлення в загальний простір. Стає […]

Рекомендація 1067 (1987) Про культурний вимір мовлення в Європі

Рекомендація 1067 (1987) Про культурний вимір мовлення в Європі* Асамблея, 1) беручи до уваги доповідь свого Комітету з питань культури й освіти (Doc. 5782) й висновок Комітету з юридичних справ (Doc. 5800), 2) згадуючи свою рекомендацію 926 (1981) “Про питання, що виникають внаслідок впровадження кабельного телебачення й прямого супутникового мовлення” й рекомендацію 996 (1984) “Про […]

Рекомендація 1335 (1999) ПАРЄ “Дотримання Україною зобов’язань”

Рекомендація 1335 (1999) Парламентської Асамблеї Ради Європи “Дотримання Україною зобов’язань” Страсбург, 27 січня 1999 року Неофіційний переклад (витяги) 1. Асамблея зазначає, що з часу вступу до Організації 9 листопада 1995 року Україна, як країна-член, виконала частину зобов’язань, які містяться у Висновку N 190(1995). Однак, вона глибоко стурбована повільним виконанням державою тих зобов’язань, що залишилися. 2. […]

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: