ВАКАНСІЯ Реанімаційного пакету реформ: Офіс-менеджер

April 24, 2015
Громадська ініціатива Реанімаційний пакет реформ оголошує вакансію офіс-менеджера.

Функціональні обов’язки:

Організація роботи офісу: організація обслуговування офісної техніки та обладнання; організація зовнішньої комунікації та зв’язку; закупівля канцелярії, води та інших необхідних товарів; ведення бази даних контактів; ведення календаря внутрішніх заходів.

Організація заходів: організація внутрішніх заходів (загальні збори, наглядові ради, аудити, планування); допомога в організації зовнішніх заходів (бронювання та закупівля квитків,  пошук та бронювання місць проведення заходів та готелі, допомога в оформленні віз тощо).

Допомога в організації тендерів: розміщення оголошень про тендери на сайті та розсилка потенційним виконавцям; збір тендерних пропозицій та передача їх ініціаторам закупівлі.

 

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта;

  • Досвід роботи на аналогічних посадах не менше 1 року;

  • Знання основ діловодства та кадрової політики;

  • Навички ділового листування;

  • Уміння працювати самостійно та у команді;

  • Комунікабельність, відповідальність, висока мотивація,

  • Готовність до динамічної та напруженої роботи.

Будь ласка, надсилайте резюме на електронну адресу: cv@medialaw.kiev.ua.