Інформаційний запит – чи не найпопулярніший серед громадських активістів спосіб отримання інформації. Під час четвертої хвилі монітори проекту Платформа «Омбудсман плюс» досліджували усі можливі способи подання запитів.
Особливу увагу було приділено питанню оцінки відповідей розпорядників на повноту та своєчасність. Центр демократії і верховенства права (Інститут Медіа Права) поділиться своїми напрацюваннями та розповість, як оцінити та на що потрібно звернути увагу запитувачу при отриманні:
- інформації на запит
- відмови у наданні інформації
- повідомлення про продовження строку розгляду запиту
- повідомлення про пересилання запиту за належністю
Детальніше із текстом Методології проведення моніторингу, аналітичною вибіркою із законодавства, а також зразками запитів можете ознайомитись за посиланням:
Аналітична вибірка законодавства
Нагадаємо, монітори проекту Платформа «Омбудсман плюс» вивчали роботу обласних і міських рад, а також обласних державних адміністрацій у 23-х областях України. Предметом дослідження чотирьох хвиль моніторингу були:
- робота спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації і спеціальних місць для роботи запитувачів з документами чи їх копіями;
- доступність інформації про фінансові ресурси органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування;
- забезпечення доступу до засідань колегіальних суб’єктів владних повноважень та оприлюднення розпорядниками проектів своїх актів;
- повнота та своєчасність надання відповідей на запити.