Аналітика

ТОП-10 фактів про Виборчий кодекс України

ТОП-10 фактів про Виборчий кодекс України  11 липня 2019 року Верховна Рада України на своєму позачерговому засіданні прийняла проект Виборчого кодексу в другому читанні та в цілому.  Центр демократії та верховенства права проаналізував та підготував 10 фактів про Виборчий кодекс України. Так, Виборчий кодекс скасовує мажоритарну виборчу систему та запроваджує пропорційну виборчу систему з відкритими […]

Регулювання політичної реклами на телебаченні: європейський досвід

Автор: Катерина Кулина, юрист Інституту Медіа Права * * * Не секрет, що витрати на політичну агітацію на телебаченні традиційно складають левову частку усього виборчого фонду кандидата на виборах. Це, в свою чергу, є переконливим доказом того, що передвиборні ролики вважаються одним із найбільш ефективних та впливових інструментів передвиборної агітації. Варто одразу зауважити, що на […]

Особливості регулювання політичної реклами у США

Александра Джейсон, політолог, США  Катерина Кулина, юрист Інституту Медіа Права   Регулювання вимог щодо політичної реклами у Сполучених Штатах суттєво відрізняється від європейського підходу. До прикладу, на відміну від багатьох європейських країн, у США не встановлено жорстких обмежень стосовно політичної реклами. Так, навіть великі корпорації, що мають значно більші фінансові ресурси, ніж звичайні громадяни, можуть […]

Законодавчі вимоги до проведення передвиборних теледебатів

Інститут Медіа Права в рамках консультації для партнерів з Руху ЧЕСНО підготував огляд вимог до проведення передвиборних теледебатів згідно з останніми змінами до Закону України “Про вибори Президента України”

Ми надаємо безоплатні консультації із юридичних питань у сфері інформаційного та медійного права. Будемо раді поділитися з вами своїм досвідом.

Листи з інших питань не розглядаються.

Докладніше про консультації

 

Для того, щоб отримати інформацію, яка вас цікавить, зверніться до нас за допомогою гарячої лінії: