Четвертого березня 2008 року до Верховної Ради України було внесено проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (законопроект №2161 н. д. Андрій Шкіль, фракція БЮТ; щодо розміщення зовнішньої реклами вздовж автомобільних доріг і вулиць)».
Автор пропонує доповнити ч. 1 ст. 16 нормою, за якою зовнішня реклама уздовж автомобільних доріг і вулиць розміщається паралельно до напрямку руху транспортних засобів та погоджується з відповідним підрозділом державного органу з безпеки дорожнього руху.
На думку пана Андрія, такі заходи, з одного боку, дозволять водіям сконцентровувати свою увагу на інших учасниках дорожнього руху, дорожніх знаках, обстановці на дорозі, а з іншого – запобігатиме руйнуванню сегменту даного ринку та зберігатиме надходження коштів до місцевих бюджетів, адже інші законотворці пропонують взагалі перенести зовнішню реклами на значну відстань від краю проїзної частини дороги, знести значну частину рекламних щитів тощо.