Благодійництво – не реклама

March 2, 2009
Двадцять сьомого лютого 2009 року до Верховної Ради України було внесено проект Закону України “Про внесення зміни до статті 1 Закону України “Про рекламу” щодо інформації, яка не вважається рекламою” (законопроект №4125, н.д. Роман Ткач, блок НУНС).

Поява законопроекту, на думку автора, викликана тим, що через надто широке визначення терміну “реклама” в Законі благодійні та інші неприбуткові організації не завжди мають змогу інформувати населення про здійснену ними роботу, проведені заходи, адже така інформація буде розцінюватись як реклама, за яку засоби масової інформації беруть плату, встановлену за її розміщення. Оскільки такі організації є неприбутковими, вони часто неспроможні оплатити вартість розміщення реклами, що створює перешкоди в інформуванні населення про проведену ними роботу.

Тому автор пропонує доповнити ст. 1 закону про рекламу абзацем:
“Не вважається рекламою розповсюдження в будь-якій формі та в будь-який спосіб повідомлень про конкретні заходи, які були проведені благодійними чи іншими неприбутковими організаціями, про здійснену ними роботу із зазначенням інформації про такі благодійні чи інші неприбуткові організації, за умови, що здійснення зазначених заходів чи роботи є їхнім основним видом діяльності.”

Законопроект доступний за адресою:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=34602