Чергові зміни телевізійного закону

January 28, 2011
Двадцять восьмого січня 2010 року на офіційному сайті Президента України оприлюднено підписаний ним текст закону “Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” щодо надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами”, № 2912-VI.

Закон має на меті змусити телеорганізації транслювати свій логотип протягом усього ефірного часу, а особливо під час трансляції реклами і анонсів.

Таким чином, у ст. 1 закону змінено два визначення:

ефірний час – проміжок часу, протягом якого відповідно до ліцензії на мовлення телерадіоорганізація здійснює трансляцію (ретрансляцію) будь-якої аудіовізуальної інформації;

логотип (фірмовий, торговий знак)– будь-яка комбінація позначень (слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), які придатні для вирізнення ефірного часу однієї телерадіоорганізації від іншої;

Окрім того, законом вносяться зміни до ст. 46 закону щодо вихідних даних:

3. Під час ефірного часу телерадіоорганізація використовує логотип або інші вихідні дані.

Закон набуде чинності з дня опублікування.