Дев’ятнадцятого квітня 2013 року до Верховної Ради України внесено Проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» щодо врахування прав споживачів (телеглядачів) при розміщенні реклами в Україні (проект № 2900, н. д. В. Пазиняк).
На думку народного депутата, прийняття законопроекту сприятиме недопущенню зловживань та правопорушень у сфері розміщення реклами в Україні. Насамперед це стосується перевантаження рекламою ефірного часу під час демонстрації художніх та телевізійних фільмів.
Так, проектом передбачається внести зміни до статей 13, 21, 26 Закону України «Про рекламу». Відповідно до проекту передбачено виключити положення, які стосуються трансляції кіно- і телефільмів та умов переривання їх рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом, включаючи анонси програм, передач.
Автор також пропонує виключити частину ст. 26 Закону України «Про лікарські засоби», відповідно до якої дозволяється реклама лікарських засобів, що відпускаються без рецепта та не внесені до переліку заборонених до рекламування лікарських засобів.
«Реклама лікарських засобів завдає значної шкоди здоров’ю громадянам. Заборона її на телебаченні і радіо, у друкованих засобах масової інформації, засобами зовнішньої реклами у населених пунктах та на транспорті є нагальною необхідністю», – йдеться у пояснювальній записці.
Нагадаємо, шістнадцятого квітня 2013 року н. д. В. Пазиняк вже вносив на розгляд до Верховної Ради України законопроект про внесення змін до Закону України «Про рекламу» № 2823 щодо врегулювання деяких питань розміщення реклами.