Держспоживстандарт прагне ефективного контролю реклами

August 26, 2010

Держспоживстандарт України на своєму сайті повідомляє про намір укласти угоду з Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення з метою більш ефективного контролю реклами.

Проект угоди передбачає, що метою співпраці Держспоживстандарту та Національної ради є впровадження більш дієвого контролю щодо виконання вимог законів України «Про рекламу», «Про захист прав споживачів» та «Про телебачення і радіомовлення».

Основним напрямами співробітництва передбачаються взаємодія у сфері контрольно-регуляторної діяльності, розвиток нормативно-правової бази, інформаційно-роз’яснювальна робота. Планується, що під час співпраці сторони реалізовуватимуть заходи „практичного, інформаційного та профілактичного характеру” щодо недопущення порушень чинного законодавства у сфері реклами, захисту прав споживачів, телебачення і радіомовлення.

Для цього сторони планують проводити:

  • спільні профілактично-роз’яснювальні заходи;
  • взаємодопомога в методичному забезпеченні роботи;
  • міжвідомче використання моніторингового центру Національної ради шляхом залучення фахівців Держспоживстандарту до роботи з виявлення відповідних порушень.
Також планується, що Національна рада здійснюватиме моніторинг реклами та двічі на місяць ознайомлюватиме представників Держспоживстандарту з його результатами.

Окрім цього, сторони мають на меті розробити механізми виявлення порушень та притягнення до передбаченої законодавством відповідальності рекламодавців, розповсюджувачів реклами і осіб, які реалізують продукцію на відстані, в разі порушення ними законодавства; обмінюватися інформацією, необхідними матеріалами та документами, що мають значення для співробітництва.

http://www.dssu.gov.ua/control/uk/publish/article/system?art_id=141275