December 22, 2010
Двадцять другого грудня 2010 року Верховна Рада України розглянула проект Закону України «Про
внесення змін до Закону України «Про рекламу» (законопроект № 1014-2; н.д. Микола
Томенко, Андрій Шевченко, фракція БЮТ; щодо реклами алкогольних напоїв та
пива). Після розгляду проекту депутати ухвалили направити законопроект на повторне читання.
Окрім того, депутати зробили спробу включити до порядку денного проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (законопроект № 7321, н.д. Олена Бондаренко, Володимир Ландік, фракція Партії Регіонів, н.д. Юрій Стець, фракція НУНС; щодо забезпечення доступу до публічної інформації), однак, за словами віце-спікера Адама Мартинюка зазначений законопроект зазнав суттєвих змін, що є порушенням ч. 1 ст. 116 Закону України «Про регламент Верховної Ради України», яка зазначає, що пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу. Таким чином, керівництво ВРУ вимагає приведення законопроекту до вимог зазначеної статті Регламенту.
Також Верховна Рада України направила на повторний розгляд проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (законопроект № 1014-2; н.д. Микола Томенко, Андрій Шевченко; щодо реклами алкогольних напоїв та пива).
Окрім того, депутати зробили спробу включити до порядку денного проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (законопроект № 7321, н.д. Олена Бондаренко, Володимир Ландік, фракція Партії Регіонів, н.д. Юрій Стець, фракція НУНС; щодо забезпечення доступу до публічної інформації), однак, за словами віце-спікера Адама Мартинюка зазначений законопроект зазнав суттєвих змін, що є порушенням ч. 1 ст. 116 Закону України «Про регламент Верховної Ради України», яка зазначає, що пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу. Таким чином, керівництво ВРУ вимагає приведення законопроекту до вимог зазначеної статті Регламенту.
Також Верховна Рада України направила на повторний розгляд проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (законопроект № 1014-2; н.д. Микола Томенко, Андрій Шевченко; щодо реклами алкогольних напоїв та пива).