October 19, 2012
|
Дев’ятнадцятого жовтня 2012 року Інститут Медіа Права та Інститут масової інформації у рамках Руху ЧЕСНО провели прес-конференцію “Порушення законодавства про агітацію та висвітлення виборів у ЗМІ”.
Спікерами виступли Тарас Шевченко, директор Інституту Медіа Права, та Ольга Шалайська, менеджер з розвитку Інституту масової інформації. Експерти розповіли про найбільш поширені порушення законодавства про агітацію та висвітлення виборів, які спостерігаються у мас-медіа. Зокрема, Тарас Шевченко звернув увагу на те, що у телевізійній політичній рекламі не завжди повідомляється про те, хто її замовив, всупереч прямій вимозі закону. Результати соціологічних досліджень також нерідко подаються без супровідної інформації, визначеної законом. Ще одне поширене порушення полягає у тому, що друковані та аудіовізуальні мас-медіа не розмежовують агітацію та новини, і це призводить до введення виборців в оману.
Пані Шалайська навела статистику поширення матеріалів з ознаками замовності («джинси») відповідно до проведеного Інститутом масової інформації Моніторингу дотримання журналістських стандартів та підвищення медіа-грамотності широкого кола українських громадян. Ці дані, а також детальнішу інформацію про прес-конференцію ви можете знайти у приєднаному прес-релізі.
Прес-реліз
Спікерами виступли Тарас Шевченко, директор Інституту Медіа Права, та Ольга Шалайська, менеджер з розвитку Інституту масової інформації. Експерти розповіли про найбільш поширені порушення законодавства про агітацію та висвітлення виборів, які спостерігаються у мас-медіа. Зокрема, Тарас Шевченко звернув увагу на те, що у телевізійній політичній рекламі не завжди повідомляється про те, хто її замовив, всупереч прямій вимозі закону. Результати соціологічних досліджень також нерідко подаються без супровідної інформації, визначеної законом. Ще одне поширене порушення полягає у тому, що друковані та аудіовізуальні мас-медіа не розмежовують агітацію та новини, і це призводить до введення виборців в оману.
Пані Шалайська навела статистику поширення матеріалів з ознаками замовності («джинси») відповідно до проведеного Інститутом масової інформації Моніторингу дотримання журналістських стандартів та підвищення медіа-грамотності широкого кола українських громадян. Ці дані, а також детальнішу інформацію про прес-конференцію ви можете знайти у приєднаному прес-релізі.
Прес-реліз