October 9, 2008
Дев’ятого жовтня 2008 року Президент України указом №911/2008 достроково припинив повноваження Верховної Ради VI скликання. Позачергові вибори до Верховної Ради призначено на 7 грудня 2008 року. Проте 11 жовтня 2009 року Окружний адміністративний суд м. Києва за позовом БЮТ призупинив дію указу і наразі справа перебуває на апеляції.
У випадку, якщо вибори відбуватимуться 7 грудня, то Центральна виборча комісія не пізніше 11 листопада 2008 року має визначити порядок надання ефірного часу та друкованих площ за рахунок коштів державного бюджету. Засоби масової інформації мають встановити розцінки вартості друкованої площі чи ефірного часу не пізніше 17 жовтня 2008 року. 18 жовтня такі розцінки має бути надіслано до ЦВК, а 20 жовтня – опубліковано. Передвиборні програми партій (блоків) – суб’єктів виборчого процесу публікуються у газетах «Голос України» та «Урядовий кур’єр». Черговість публікацій ЦВК мала би встановити не пізніше 8 грудня 2008 року.
Нагадуємо, що передвиборна агітація у ЗМІ має містити повну назву партії (блоку) – замовника агітації, яка передбачає наявність протягом демонстрування ролика назви її замовника у формі текстового повідомлення, яке має займати не менше п’ятнадцяти відсотків площі екрана і бути виконане контрастним кольором до основного фону зображення.
У випадку, якщо вибори відбуватимуться 7 грудня, то Центральна виборча комісія не пізніше 11 листопада 2008 року має визначити порядок надання ефірного часу та друкованих площ за рахунок коштів державного бюджету. Засоби масової інформації мають встановити розцінки вартості друкованої площі чи ефірного часу не пізніше 17 жовтня 2008 року. 18 жовтня такі розцінки має бути надіслано до ЦВК, а 20 жовтня – опубліковано. Передвиборні програми партій (блоків) – суб’єктів виборчого процесу публікуються у газетах «Голос України» та «Урядовий кур’єр». Черговість публікацій ЦВК мала би встановити не пізніше 8 грудня 2008 року.
Нагадуємо, що передвиборна агітація у ЗМІ має містити повну назву партії (блоку) – замовника агітації, яка передбачає наявність протягом демонстрування ролика назви її замовника у формі текстового повідомлення, яке має займати не менше п’ятнадцяти відсотків площі екрана і бути виконане контрастним кольором до основного фону зображення.