March 20, 2014
Інститут Медіа Права розробив і зареєстрував за сприяння народного депутата України Андрія Шевченка поправки до проекту Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” (щодо техніко-юридичного
вдосконалення виборчого процесу), № 2664.
Серед пропозицій ІМП – чітке положення про те що будь яка передвиборної агітації у ЗМІ вважається політичною рекламою. Також з метою зменшення витрат державного бюджету пропонується запровадити положення, за яким ціна угоди на розміщення у державних та комунальних ЗМІ агітації за кошти бюджету не може перевищувати фактичні витрати телерадіоорганізації на надання ефірного часу.
Ще одна поправка передбачає поширити вимогу ідентифікації замовника на всі матеріали передвиборної агітації, а не лише на політичну рекламу на телебаченні, як це передбачено чинним законом.
Нагадаємо, що законопроект №2664 було ухвалено 11 березня і призначено до розгляду на друге читання за скороченою процедурою.
вдосконалення виборчого процесу), № 2664.
Серед пропозицій ІМП – чітке положення про те що будь яка передвиборної агітації у ЗМІ вважається політичною рекламою. Також з метою зменшення витрат державного бюджету пропонується запровадити положення, за яким ціна угоди на розміщення у державних та комунальних ЗМІ агітації за кошти бюджету не може перевищувати фактичні витрати телерадіоорганізації на надання ефірного часу.
Ще одна поправка передбачає поширити вимогу ідентифікації замовника на всі матеріали передвиборної агітації, а не лише на політичну рекламу на телебаченні, як це передбачено чинним законом.
Нагадаємо, що законопроект №2664 було ухвалено 11 березня і призначено до розгляду на друге читання за скороченою процедурою.