December 20, 2010
На пленарному тижні 14 – 17 грудня 2010 року Верховна Рада України запланувала розгляд 11 медійних законопроектів.
Так, нерозглянутими залишились:
Так, нерозглянутими залишились:
- проект
Закону України “Про внесення змін до
статті 21 Закону України “Про рекламу”
(законопроект № 4708,
н.д. Олег Зарубінський, фракція блоку
Литвина; щодо супроводження реклами
лікарських засобів попередженням про
загрозу самолікування),
- проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо порушення законодавства про захист персональних даних” (законопроект № 7355, КМУ).
- проект Закону України “Про доступ до публічної інформації” (законопроект № 2763, н.д. Андрій Шевченко, фракція БЮТ; повторне друге читання),
- проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (законопроект № 7321, н.д. Олена Бондаренко, Володимир Ландік, фракція Партії Регіонів, н.д. Юрій Стець, фракція НУНС; щодо забезпечення доступу до публічної інформації)
- проекти Законів України “Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” (законопроекти № 4510, н.д. Олена Кондратюк, н.д. Микола Баграєв, №4510-1, н.д. Юрій Кармазін, н.д. Адам Мартинюк; щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами; повторне перше читання),
- проект Закону
України “Про внесення змін до деяких
законів України щодо удосконалення
доступу осіб з вадами слуху до інформації” № 6618,
- проект
Закону України “Про внесення змін до
деяких законодавчих актів України щодо
удосконалення системи державної
реєстрації інформаційних агентств”,
№ 6603,
- проект Закону України “Про Концепцію державної інформаційної політики”, № 7251.
В середу, 15
грудня 2010 року Верховна Рада ухвалила в першому читанні проект Закону України “Про внесення змін до
Закону України “Про рекламу” (№ 5316,
н.д.
Ольга Кондратюк, щодо
уточнення поняття “спеціалізовані
видання” та усунення протиріч між
окремими положеннями Закону). Зазначений проект спрямований на врегулювання реєстрації та поширення спеціалізованих видань, у т.ч. таких, в яких дозволяється реклама алкоголю та тютюну.