Третього лютого 2011 року до Верховної Ради України було внесено проект Закону України “Про внесення зміни до статті 16 Закону України “Про рекламу” (щодо розташування засобів зовнішньої реклами)”.
Законопроектом пропонується викласти в новій редакції ч. 3 статті 16, якою встановити заборону на розміщення засобів зовнішньої реклами на пішохідних доріжках та алеях, над поверхнею проїжджою частини автомобільних доріг, у населених пунктах на відстані менш ніж 10 метрів від краю проїжджої частини, поза населеними пунктами на відстані менш ніж 100 метрів від краю проїжджої частини”.
Зауважимо, що це не перший законопроект, який намагається врегулювати зовнішню рекламу. Раніше, Кабінет Міністрів України пропонував обмежити кількість реклами на дорогах, як таку що перешкоджає безпечному руху, а н.д. Андрій Шкіль пропонував повернути біллбоарди вздовж дорожнього полотна також з метою підвищення безпеки руху.
Картка проекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=39559
Текст проекту:http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc34?id=&pf3511=39559&pf35401=183704