Обмеження реклами пива

September 10, 2011
П’ятого вересня 2011 року народні депутати Микола Томенко та Андрій Шевченко зареєстрували у Верховній Раді України проект Закону України “Про внесення змін до статті 22 Закону України “Про рекламу” (законопроект №9099; щодо реклами алкогольних напоїв та пива).

Автори законопроекту пропонують прирівняти вимоги і обмеження реклами пива до алкогольних напоїв, у т.ч. поширити заборони використання у рекламі засобів, що можуть сформувати думку, що вживання пива є важливим фактором досягнення успіху в спортивній, соціальній, сексуальній або інших сферах життя чи пак вживання пива сприятиме розв’язанню особистих проблем. Окрім того, депутати пропонують заборонити рекламу пива нарівні з іншими алкогольними виробами на телебаченні та радіо з 6 до 24 години.

Як виняток депутати пропонують дозволити спонсорування концертних та спортивних заходів з використанням знаків для товарів і послуг, під якими випускається пиво та/або напої, що виготовляються на його основі.

 

Картка проекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=41051
Порівняльна таблиця проекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc34?id=&pf3511=41051&pf35401=198802