20 Вересня 2010 року закінчується строк встановлення
розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для
проведення передвиборної агітації
Нагадуємо, що відповідно до ч.4 ст.50 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації встановлюються відповідними засобами масової інформації не пізніш як за 40 днів до дня виборів (20 вересня 2010 року включно) у розмірі, який не може перевищувати середньоарифметичного значення ціни за комерційну рекламу (рекламу, розповсюдження якої має на меті отримання прибутку) за перші три квартали року, що передує року проведення чергових місцевих виборів (І-ІІІ кв. 2009 року).
Засоби масової інформації можуть розрахувати розцінки вартості одиниці друкованої площі чи ефірного часу окремо для робочих днів і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії періодів ефірного часу чи друкованої площі.
Нагадуємо, що розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації не можуть змінюватися протягом виборчого процесу, так само як ЗМІ не можуть надавати знижки або надбавки на оплату друкованої площі чи ефірного часу суб’єктам виборчого процесу.
Якщо засіб масової інформації, зареєстрований пізніше за III кв. 2009 року, встановлення ним розцінки вартості одиниці друкованої площі чи ефірного часу відбувається на підставі даних за весь період їх діяльності в порядку, встановленому аб. 1 ч.1 ст.50 Закону, однак розміри розцінок таких засобів масової інформації не можуть перевищувати розмірів розцінок відповідно газети “Голос України” (для друкованих засобів масової інформації) та Національної телекомпанії України, Національної радіокомпанії України (для телерадіоорганізацій).
Витяги з Закону про місцеві вибори доступні на сайті ІМП: http://medialaw.kiev.ua/laws/local/100/