П’ятнадцятого квітня 2008 року н. д. Нестор Шуфрич (фракція Партія регіонів) вніс на заміну законопроект про внесення змін до Закону України «Про рекламу» №1014 (щодо переривання трансляції кіно- і телефільмів рекламою).
Автор пропонує внести зміни до ст. 13 Закону «Реклама на телебаченні і радіо», якими встановити, що трансляція концертно-видовищних програм, передач може перериватися рекламою за умови, що між рекламними вставками програма, передача триває не менше 30 хвилин. Реклама під час трансляції спортивних програм, передач має розміщуватися в перервах між їх частинами, а під час трансляції кіно- і телефільмів – перед початком фільму та/або після закінчення фільму.
Автор також пропонує встановити, що трансляція програм, передач, а також кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості до 42 хвилин, не зможе перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм, передач). Тривалістю від 42 до 90 хвилин – один раз, від 90 до 120 хвилин – два рази, а понад 120 хвилин – кожні 45 хвилин.
Нагадаємо, що чинна редакція закону про рекламу встановлює аналогічні обмеження виключно щодо трансляції кіно- і телефільмів.