Реклама фондового ринку

March 29, 2011

Двадцять четвертого березня 2011 року Кабінет Міністрів Україні вніс до Верховної Ради України проект Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо реклами на ринку цінних паперів”, № 8297.

Мета документу, за версією авторів полягає в удосконаленні законодавства України в частині реклами цінних паперів. Розробники проекту вважають, що своєчасну та професійну оцінку якості реклами на ринку цінних паперів з точки зору її достовірності та добросовісності може здійснити лише державний орган, який безпосередньо здійснює функції державного контролю та нагляду на ринку цінних паперів України – Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Так, законопроектом вводиться вимога отримання дозволу від комісії на поширення реклами на фондовому ринку. Запит про дозвіл має подаватися не менші ніж за 15 робочих днів (3 тижні) до дати її оприлюднення. Комісія, якщо виявить порушення вимог ст. 25 може заборонити поширення такої реклами, зокрема до усунення порушень.

Також, проектом, серед іншого, передбачається накладення заборон на повідомлення про майбутні прибутки та використання порівняльної реклами з метою недобросовісної конкуренції тощо, обмеження реклами органами державної влади та органами місцевого самоврядування тощо.

Картка проекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=39988
Текст проекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc34?id=&pf3511=39988&pf35401=187971