Ще один рекламний законопроект було внесено 14 лютого 2008 року до Верховної Ради. Депутат від фракції Партії регіонів Володимир Ландік вніс законопроект № 2075 «Про внесення змін до Закону України “Про рекламу”» щодо приведення норм законодавства про рекламу у відповідність до деяких положень аcquis communautaire. Необхідність законопроекту визначається на думку автора підвищенням рівня захисту прав споживачів реклами та наближення законодавства України про рекламу до вимог законодавства ЄС.
Зокрема, проект передбачає імплементацію положень Директиви щодо несправедливих торгівельних практик до норм Закону України «Про рекламу». Проект передбачає доповнення закону про рекламу поняттями, «середній споживач» – «споживач, який володіє інформацією щодо товару у звичайному для більшості споживачів обсязі, не маючи додаткових відомостей про товар внаслідок професійної діяльності або будь-якого іншого вивчення характеристик товару, а також такими поняттями як «поінформоване ділове рішення» та «кодекс поведінки».
Крім того, законопроект передбачає доповнення закону про рекламу статтею «Обмеження щодо рекламних засобів», яка встановлюватиме загальні ознаки рекламних засобів, які забороняються, та конкретних прикладів (ознак) такого протиправного поводження учасників ринку.