Дев’ятнадцятого грудня 2008 року Кабінет Міністрів України зареєстрував у Верховній Раді України проект Закону України «Про внесення зміни до статті 21 Закону України «Про рекламу» №3513.
Законопроектом передбачено уточнення переліку товарів, у рекламі яких забороняється містити посилання на те, що ці товари мають лікувальні властивості, якщо такі властивості не підтверджено у встановленому законодавством порядку спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з охорони здоров’я.
На думку розробників, необхідність таких змін викликана тим, що на сьогодні існує реклама товарів, які не потребують офіційного підтвердження своїх властивостей. Зокрема, це стосується браслетів та медальйонів, властивості яких, за твердженням рекламодавців, є лікувальними і можуть змінювати високий чи низький тиск, знищувати віруси – бактерії при грипі, за 10 днів позбавляють від синєгнійки – інфекційного стрептококового нагноєння кістки, а також здатні лікувати інші захворювання, які потребують професійного втручання.