December 29, 2012
ВРУ. 19.12.2012 У Верховній Раді України з’явився текст раніше зареєстрованого проекту Закону України “Про внесення змін до статті 21 Закону України “Про
рекламу” (щодо обмеження реклами лікарських засобів, медичної техніки,
методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації), за № 1123.
Ініціатори законопроекту, а це – н.д. Андрій Павловський, Олександр Дубовой і Валерій Дубіль пропонують
встановити обмеження, за яким реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації може розміщуватись виключно у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, а також може розповсюджуватись на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.
Необхідність встановленя таких обмежень автори вбачають у тому, що “у засобах масової інформації все частіше рекламуються різноманітні диво-ліки, курси лікування і реабілітації, чудодійні пристрої тощо. Сподіваючись вирішити свої проблеми зі здоров’ям, люди вірять перебільшеній або й завідомо недобросовісній рекламі та витрачають чималі гроші на препарати, дія яких є досить сумнівною”, а також “активно рекламуються лікарські засоби, які можуть принести полегшення, але не лікують хвороби”. Людина, яка не має спеціальної освіти не може розібратися де є маніпуляція, п ритягнути до відповідальності за такі зловживання є вкрай складним, вважають автори.
Нагадаємо, що востаннє статтю 21 закону про рекламу змінювали 20 грудня 2011 та 16 жовтня 2012 року., зокрема заборонивши рекламу ліків, які внесено в перелік заборонених до рекламування.
Картка проекту: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=0&pf3511=45207
Ініціатори законопроекту, а це – н.д. Андрій Павловський, Олександр Дубовой і Валерій Дубіль пропонують
встановити обмеження, за яким реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації може розміщуватись виключно у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, а також може розповсюджуватись на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.
Необхідність встановленя таких обмежень автори вбачають у тому, що “у засобах масової інформації все частіше рекламуються різноманітні диво-ліки, курси лікування і реабілітації, чудодійні пристрої тощо. Сподіваючись вирішити свої проблеми зі здоров’ям, люди вірять перебільшеній або й завідомо недобросовісній рекламі та витрачають чималі гроші на препарати, дія яких є досить сумнівною”, а також “активно рекламуються лікарські засоби, які можуть принести полегшення, але не лікують хвороби”. Людина, яка не має спеціальної освіти не може розібратися де є маніпуляція, п ритягнути до відповідальності за такі зловживання є вкрай складним, вважають автори.
Нагадаємо, що востаннє статтю 21 закону про рекламу змінювали 20 грудня 2011 та 16 жовтня 2012 року., зокрема заборонивши рекламу ліків, які внесено в перелік заборонених до рекламування.