Сексуальна реклама

February 26, 2008

Двадцять шостого лютого н. д. Геннадій Москаль, фракція блоку «НУНС», зареєстрував у Верховній Раді України законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання розповсюдження інформації, реклами послуг сексуального та іншого протиправного характеру №2149-1.

Автор приділив найбільше уваги рекламі в інтернеті. Зокрема, він пропонує встановити відповідальність за поширення анонімної реклами, а також зобов’язати виробників та розповсюджувачі реклами, які здійснюють свою діяльність, використовуючи інтернет-ресурси, зберігати протягом не менш ніж 90 діб технічну інформацію, що дозволяє ідентифікувати особу рекламодавця (IP-адреси, МАС-адреси, адреси електронних поштових скриньок, час, технології передачі даних).

Зазначимо, що такий обов’язок не матиме жодних наслідків, адже жоден із перелічених ідентифікаторів не дозволить достеменно ідентифікувати особу, бо зазначені технології можуть обходитися програмно-апаратними засобами. Нагадаємо, що 12 лютого 2008 року н. д. Володимир Бондаренко (фракція БЮТ) та інші зареєстрували законопроект щодо запобігання реклами проституції.