На думку експерта, мають відбутися першочергові зміни щодо роботи Нацради, а саме:
– Лобіювання змін в законі;
– Законний контроль ЗМІ;
– Приймання та розглядання скарг;
– Винесення штрафів на законних підставах ( якщо штрафів стає забагато – позбавляти ліцензії).
«Нацрада – це орган, який має функціонувати як регулятор, тобто розглядати діяльність телеканалів з точки зору дотримання законів і штрафувати їх та відбирати ліцензії за порушення законів. До цього цей орган видавав ліцензії тим групам, що були при владі, в опозиційних груп – ліцензії відбиралися (наприклад ТВі). Це має змінитися на профроботу» – зазначив кандидат в члени Нацради Тарас Шевченко.
Щодо регулювання політичної реклами, медіа юрист запропонував такі шляхи вирішення проблеми:
– Обмеження максимальної кількості реклами за весь час агітаційної кампанії;
– Встановлення мінімального порогу, який може купувати кандидат за один раз (заборона 10-30 секундних роликів);
– Рекламна агітація на телебачення повинна тривати 2,5 хвилини, за цей час кандидат буде змушений говорити по суті, а не проголошувати рекламні слогани.
http://www.youtube.com/watch?
http://www.youtube.com/watch?