Тарас Шевченко розповів про врегулювання політичної реклами та необхідність реформування Нацради

May 27, 2014

На думку експерта, мають відбутися першочергові зміни щодо роботи Нацради, а саме:

         Лобіювання змін в законі;

         Законний контроль ЗМІ;

         Приймання та розглядання скарг;

         Винесення штрафів на законних підставах ( якщо штрафів стає забагато – позбавляти ліцензії).

«Нацрада – це орган, який має функціонувати як регулятор, тобто розглядати діяльність телеканалів з точки зору дотримання законів  і штрафувати їх та відбирати ліцензії за порушення законів. До цього цей орган видавав ліцензії тим групам, що були при владі, в опозиційних груп – ліцензії відбиралися (наприклад ТВі). Це має змінитися на профроботу» – зазначив кандидат в члени Нацради Тарас Шевченко.

Щодо регулювання політичної реклами, медіа юрист запропонував такі шляхи вирішення проблеми:

         Обмеження максимальної кількості реклами за весь час агітаційної кампанії;

         Встановлення мінімального порогу, який може купувати  кандидат за один раз (заборона 10-30 секундних роликів);

         Рекламна агітація на телебачення повинна тривати 2,5 хвилини, за цей час кандидат буде змушений говорити по суті, а не проголошувати рекламні слогани.

http://www.youtube.com/watch?v=Gnz8SaSZJqs – щодо ініціативу про врегулювання політичної реклами

 http://www.youtube.com/watch?v=Ju2zAd7zjGg – щодо необхідності реформування Нацради