У понеділок Тарас Шевченко, директор Інституту Медіа Права, взяв участь у прес-конференції, що відбулася в інформагентстві УНІАН.
Під час виступу медіа юрист наголосив, що на сьогодні існує необхідність вдосконалення Закону України «Про вибори президента», зокрема і в частині, що стосується передвиборчої агітації та регулювання діяльності ЗМІ. «У законі про вибори президента потрібно чітко визначити поняття «агітація» і розмежувати поняття «передвиборча агітація» та «інформування виборців» для того, аби журналісти могли чітко розуміти в чому різниця та висвітлювати виборчі кампанії», – вважає директор Інституту Медіа Права.
За словами Тараса Шевченка, в умовах скрутної ситуації в державі необхідно зменшити витрати на проведення виборів та сприяти ефективному витрачанню коштів державного бюджету. «Для цього потрібно припинити агітацію за кошти держбюджету. Державні ЗМІ повинні надавати ефірний час безкоштовно, оскільки вони і так утримуються за гроші платників податків», – пояснив медіа юрист.
«Венеціанська комісія вже давно визначила, що ЗМІ в Україні є дуже залежними від олігархів. Ми пропонуємо встановити квоти максимальної кількості агітації, які кожен олігарх може брати. Крім того, постає також питання виборчих дебатів, зокрема дебатів у другому турі президентської кампанії і того, як змусити кандидатів не відмовлятися від участі у них. Кандидати повинні оплачувати вартість ефірного часу», – вважає Тарас Шевченко.