Громадська організація «Центр демократії та верховенства права» оголошує тендер щодо постачальника логістичних послуг з обслуговування.
Це оголошення є запрошенням на участь у відкритому тендері на закупівлю послуг згідно з Політикою закупівлі послуг ГО «Центр демократії та верховенства права». Конкурсний відбір здійснюється в рамках проектів, що реалізуються ГО «Центр демократії та верховенства права».
Очікуваний термін надання послуг: лютий 2017 – грудень 2017 року
Логістичні послуги з обслуговування заходів можуть передбачати (але не виключно):
- Забезпечення конференц-сервісу по всій території України: підготовка та супровід заходів – прес-конференцій, форумів, презентацій, експертних обговорень, круглих столів, тренінгів тощо.
- Надання послуг технічного забезпечення заходів: оренди обладнання (екранів, фліпчартів, мультимедійних проекторів, принтерів, ноутбуків тощо), оренди систем посилення звуку (радіо, мікрофони, колонки, тощо), синхронного перекладу (обладнання для перекладу, кабін для перекладачів, приймачів з навушниками для учасників, передавачів синхронного та послідовного перекладу).
- Бронювання, оформлення авіа, залізничних та автобусних квитків для учасників заходів, компенсацію вартості проїзду учасникам заходу.
- Бронювання готелів по всій території України.
- Організацію харчування учасників заходів (кава-паузи, сніданки, обіди, вечері тощо).
- Забезпечення реквізиту для акцій прямої дії.
- Закріплення за ГО «Центр демократії та верховенства права» постійного менеджера з супроводу замовлень.
Для формування комерційної пропозиції розрахувати орієнтовну вартість проведення таких заходів (тип заходу, кількість заходів та учасників вказано у таблиці):
№ |
Назва робіт, послуг |
К-ть заходів |
К-ть учасників, чол. |
1 |
Експертне обговорення |
10 |
30 |
2 |
Церемонія нагородження |
2 |
50 |
3 |
Зустріч за проектом |
10 |
15 |
4 |
Круглий стіл |
6 |
30 |
5 |
Прес-конференція |
5 |
– |
6 |
Координаційна зустріч |
2 |
25 |
7 |
Тренінг |
2 |
30 |
8 |
Тренінг всеукраїнський |
2 |
30 |
9 |
Тренінг міжнародний |
1 |
30 |
10 |
Сесія стратегічного планування |
2 |
20 |
11 |
Форум |
1 |
40 |
Умови участі у тендері
До участі у тендері запрошуються як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці.
Постачальник, який має намір взяти участь у тендері, повинен до 20 січня 2017 р. включно надіслати на електронну скриньку, вказану нижче, такий перелік документів (вказавши у темі листа «Тендер на заходи ЦЕДЕМ»):
- Копії реєстраційних документів (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків, інші дозволи, ліцензії та документи за наявності).
- Інформацію щодо вартості відповідних послуг або тендерну пропозицію (загальна вартість або відсоток). Тендерна пропозиція щодо вартості послуг має міститися на бланку із вказаними реквізитами, контактними телефонами тощо.
Критерії відбору:
- вартість послуг;
- надання послуг без ПДВ;
- додаткові переваги.
Контактна особа: фінансовий директор Наталія Тимків
тел.: (067) 464-77-23
e-mail: tender@cedem.org.ua