May 14, 2012
Чотирнадцятого травня 2012 року Кабінет Міністрів України вніс до Верховної Ради України проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України “Про інформацію” (у новій редакції) та Закону України “Про доступ до публічної інформації”, № 10455.
Проект розроблений на підставі прикінцевих положень закону про доступ до публічної інформації, яким доручалось Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності Законом внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом, а також доручення Прем’єр-міністра України Азарова М.Я. від 12.05.2011 № 23159/1/1-11.
Законопроектом передбачається внести зміни до 4 кодексів та близько 50 Законів України, в який щонайперше змінюватимуться положення щодо “конфіденційної інформації, що є у власності держави”, а також уточнюватимуться положення щодо оприлюднення інформації та надання інформації на запити.
Проект розроблений на підставі прикінцевих положень закону про доступ до публічної інформації, яким доручалось Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності Законом внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом, а також доручення Прем’єр-міністра України Азарова М.Я. від 12.05.2011 № 23159/1/1-11.
Законопроектом передбачається внести зміни до 4 кодексів та близько 50 Законів України, в який щонайперше змінюватимуться положення щодо “конфіденційної інформації, що є у власності держави”, а також уточнюватимуться положення щодо оприлюднення інформації та надання інформації на запити.
Серед інших важливих змін є розширення адміністративної відповідальності (ст. 212-3 КПаП) за неоприлюднення
відомостей,
зазначених у декларації про майно,
доходи, витрати тощо, обов’язковість
оприлюднення яких передбачено частиною
другою статті 12 Закону
України “Про засади запобігання і
протидії корупції, порушення Закону
України “Про доступ до публічної
інформації”, а саме: ненадання відповдід
на запит на інформацію, ненадання
інформації, неправомірна відмова в
наданні інформації, несвоєчасне або
непвне надання інформації, надання
недостовірної інформації. Нагадаємо, наразі адміністративна відповідальність передбачена за порушення порядку надання відповідей на інформаційні запити.
Водночас проект не містить змін до кодексів, що звільняють посадових та службових осіб від відповідальності за розкриття суспільно важливої інформації, хоча такі положення прямо зафіксовані в інформаційних законах.
Картка проекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=43352
Водночас проект не містить змін до кодексів, що звільняють посадових та службових осіб від відповідальності за розкриття суспільно важливої інформації, хоча такі положення прямо зафіксовані в інформаційних законах.
Картка проекту: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=43352