Функціональні обов’язки:
Організація роботи офісу: організація обслуговування офісної техніки та обладнання; організація зовнішньої комунікації та зв’язку; закупівля канцелярії, води та інших необхідних товарів; ведення бази даних контактів; ведення календаря внутрішніх заходів.
Організація заходів: організація внутрішніх заходів (загальні збори, наглядові ради, аудити, планування); допомога в організації зовнішніх заходів (бронювання та закупівля квитків, пошук та бронювання місць проведення заходів та готелі, допомога в оформленні віз тощо).
Допомога в організації тендерів: розміщення оголошень про тендери на сайті та розсилка потенційним виконавцям; збір тендерних пропозицій та передача їх ініціаторам закупівлі.
Вимоги до кандидатів:
-
Вища освіта;
-
Досвід роботи на аналогічних посадах не менше 1 року;
-
Знання основ діловодства та кадрової політики;
-
Навички ділового листування;
-
Уміння працювати самостійно та у команді;
-
Комунікабельність, відповідальність, висока мотивація,
-
Готовність до динамічної та напруженої роботи.
Будь ласка, надсилайте резюме на електронну адресу: cv@medialaw.kiev.ua.