Двадцять п’ятого січня 2011 року Вищий адміністративний суд України надіслав сторонам повний текст судового рішення у справі за позовом Інституту Медіа Права до Верховної Ради України щодо ненадання відповіді на запит.
Відповідно до мотивувальної частини постанови суду, єдиною підставою відмови у позові Інституту Медіа Права стало те, що позивач звернувся із позовом безпосередньо до Верховної Ради України, а не до її Апарату. Так, у постанові суду зазначено: «фактичним предметом позову є не бездіяльність Верховної Ради України як колегіального законодавчого органу, а бездіяльність її Апарату – окремого державного органу, до повноважень якого Парламентом делеговані організація прийому громадян, розгляд їх пропозицій, заяв і скарг, що надходять до Верховної Ради України та її органів, а також висвітлення їх діяльності».
«Закон України «Про інформацію» прямо передбачає, що на інформаційні запити дають відповідь органи законодавчої, виконавчої і судової влади, – зауважує директор Інституту Медіа Права Тарас Шевченко. – Частина 6 статті 32 цього закону містить таке положення: «Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України… зобов’язані надавати інформацію, що стосується їх діяльності…». Натомість Апарат Верховної Ради України не належить ані до законодавчої, ані до інших гілок влади. Тому, посилаючись на Закон України «Про інформацію» він може відмовлятися відповідати на інформаційні запити. Саме тому Інститут Медіа Права подавав запит, а згодом і відповідний судовий позов саме до Верховної Ради України».
Якщо ж погодитися з думкою Вищого адміністративного суду України про те, що належним відповідачем є Апарат Верховної Ради України, то стає незрозуміло, чому суд взагалі розглядав цю справу по суті. Згідно з правилами підсудності, встановленими Кодексом адміністративного судочинства України, позов Інституту Медіа Права до Апарату Верховної Ради України повинен був би розглядати інший суд – Окружний адміністративний суд міста Києва. Відповідно до норм статті 22 Кодексу адміністративного судочинства Вищий адміністративний суд України суд повинен був передати справу за підсудністю.