December 28, 2008
Двадцять п’ятого грудня 2008 року до Верховної Ради України було внесено проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” (законопроект №3563, н.д. Олена Кондратюк, Олександр Абдулін, фракція БЮТ, н.д. Олена Бондаренко, фракція Партії регіонів) .
Законопроектом передбачається зупинення заборони рекламування алкоголю і тютюну та їх торгових марок на телебаченнні радіо та засобами зовнішньої реклами до 1 січня 2010 року. Натомість, автори законопроекту передбачають збільшення розміру коштів до 10 відсотків на виробництво, а також на розповсюдження соціальної реклами щодо шкоди тютюнопаління та зловживання алкоголем. Діюча редакція передбачає 5% ставку відрахувань на виробництво соціальної реклами.
Нагадаємо, що відповідно до останніх змін до закону про рекламу з 2009 року мали запроваджуватися заборони на рекламу тютюну на радіо та телебаченні а також заборони на рекламу тютюну та алкоголю засобами зовнішньої реклами. З 1 січня 2010 року ці заборони мали б поширитися і на усі, крім спеціалізованих, друковані видання.
Законопроектом передбачається зупинення заборони рекламування алкоголю і тютюну та їх торгових марок на телебаченнні радіо та засобами зовнішньої реклами до 1 січня 2010 року. Натомість, автори законопроекту передбачають збільшення розміру коштів до 10 відсотків на виробництво, а також на розповсюдження соціальної реклами щодо шкоди тютюнопаління та зловживання алкоголем. Діюча редакція передбачає 5% ставку відрахувань на виробництво соціальної реклами.
Нагадаємо, що відповідно до останніх змін до закону про рекламу з 2009 року мали запроваджуватися заборони на рекламу тютюну на радіо та телебаченні а також заборони на рекламу тютюну та алкоголю засобами зовнішньої реклами. З 1 січня 2010 року ці заборони мали б поширитися і на усі, крім спеціалізованих, друковані видання.