12 червня вступив у силу Закон України «Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо частки реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо». Він передбачає скорочення частки реклами на українському телебаченні і радіо.
Так, відтепер час, відведений на рекламу на телебаченні, не може перевищувати 15 % протягом кожної години фактичного мовлення, тоді як на радіо – 20 %. Нагадаємо, раніше закон встановлював обмеження у 15 % рекламного часу впродовж доби, а у період виборів – 20 %.
За дотриманням телерадіоорганізаціями вимог нового закону стежитиме Національна рада з питань телебачення і радіомовлення. За порушення цих вимог мовники нестимуть адміністративну відповідальність.
Із текстом закону можна ознайомитись за посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/386-19