October 2, 2012
Другого жовтня 2012 року Верховна Рада України ухвалила постанову “Про скасування рішення Верховної Ради
України про прийняття в першому читанні проекту Закону України “Про
внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів
України щодо посилення відповідальності за посягання на честь, гідність
та ділову репутацію людини”, № 11255, внесену автором законопроекту про наклеп Віталієм Журавським.
Відповідно до тексту проекту постанови депутати мали зняти з розгляду проект Закону України про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо посилення відповідальності за посягання на честь, гідність та ділову репутацію людини, а також визнати такою, що втратила чинність, Постанову Верховної Ради України від 18 вересня 2012 № 5273-VI «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо посилення відповідальності за посягання на честь, гідність та ділову репутацію людини».
Водночас, залишається відкритим питання за якою процедурою Регламенту ВРУ було скасовано проект закону, адже після ухвалення в першому читанні депутати можуть скасувати законопроект або як такий, що втратив актуальність (ч.2. ст.95), або у зв’язку з порушенням процедури ухвалення в першому читанні (ст. 48). Утім ані в проекті постанови, ані в стенограмі підстава для скасування не згадується.
Відповідно до тексту проекту постанови депутати мали зняти з розгляду проект Закону України про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо посилення відповідальності за посягання на честь, гідність та ділову репутацію людини, а також визнати такою, що втратила чинність, Постанову Верховної Ради України від 18 вересня 2012 № 5273-VI «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо посилення відповідальності за посягання на честь, гідність та ділову репутацію людини».
Водночас, залишається відкритим питання за якою процедурою Регламенту ВРУ було скасовано проект закону, адже після ухвалення в першому читанні депутати можуть скасувати законопроект або як такий, що втратив актуальність (ч.2. ст.95), або у зв’язку з порушенням процедури ухвалення в першому читанні (ст. 48). Утім ані в проекті постанови, ані в стенограмі підстава для скасування не згадується.