Законопроекти про рекламу

February 12, 2008

Дванадцятого лютого 2008 року у Верховній Раді зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (законопроект № 2049, н.д. Володимир Бондаренко, фракція БЮТ, н.д. Володимир Стретович, фракція «НУНС», н.д. Іван Вернидубов, фракція Партії регіонів н.д. Віктор Уколов, фракція БЮТ; щодо запобігання реклами проституції).

Необхідність ухвалення законопроекту, на думку авторів, полягає в тому, що сьогодні ЗМІ допускається розміщення оголошень, у яких фактично пропонуються послуги повій, при тому що така діяльність є поза законом, а визначити рекламодавця таких послуг, як правило, неможливо.

Законопроект пропонує доповнити закон про рекламу визначенням анонімної реклами та анонімного рекламодавця, а також заборонити використання такої реклами у ЗМІ. Також уперше пропонується в законі про рекламу закріпити положення щодо реклами в інтернеті: «Забороняється виробництво або розповсюдження всіх рекламних оголошень в мережі Інтернет які не містять інформацію про особу рекламодавця»; та про те, що відповідальність несуть «власники WEB-ресурсів в мережі Інтернет, винні у неприйнятті заходів, спрямованих на припинення розміщення анонімної, недобросовісної або прихованої реклами на WEB-ресурсах, які їм належать, якщо їх було проінформовано про таке розміщення».