Шістнадцятого травня 2013 року у Верховній Раді було зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони проявів сексизму у рекламі» (законопроект № 2028а, н. д. Ірина Бережна, Костянтин Бондарєв, Анжеліка Лабунська, Олег Ляшко).
Ініціатори законопроекту пропонують доповнити Закон України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», надавши визначення терміну «сексизм». Відповідно до проекту, сексизм є одним з видів дискримінації за ознакою статі, виражений у поширенні ідей, що ґрунтуються на твердженні про неповноцінність, перевагу однієї статі над іншою, недооцінці або упередженні щодо представників тієї чи іншої статі в цілому або стереотипізації суджень стосовно представників тієї чи іншої статі
Законопроектом також передбачено внести зміни до Закону України «Про рекламу». Зокрема, заборонити вміщувати у рекламу твердження, які містять прояви сексизму.
У пояснювальній записці депутати зазначили: «Діючі механізми та інструментарії забезпечення рівності жінок і чоловіків в Україні досі залишаються недосконалими. Це не дозволяє докорінним чином протидіяти ґендерній нерівності, викорінювати існуючі стереотипи щодо ролі жінок і чоловіків у суспільстві, а також у повному обсязі досягти цілей державної політики щодо створення умов для реалізації рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Ґендерна нерівність спричиняє загострення політичних, соціально-економічних, культурних та інших проблем у суспільстві».