Вісімнацятого лютого 2009 року Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації на черговому засіданні планує розглянути три медійні законопроекти. Серед них – проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” (законопроект №3563 від 25.12.2008р.; н. д. О.Кондратюк та ін. щодо уточнення термінів та усунення обмежень, які гальмують розвиток рекламної галузі, на заміну раніше зареєстрованому проекту Закону про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних ЗМІ).
Також депутати розглянуть законопроект щодо внесення змін до закону про рекламу щодо поняття і регулювання телепродажу (законопроект №3081, Президент України) та проект Закону України “Про внесення зміни до статті 21 Закону України “Про рекламу”(законопроект №3513, Кабінет Міністрів України; щодо заборони розповсюдження реклами виробів не медичного призначення).