March 12, 2009
На останньому засіданні Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації депутати розглянули кілька медійних законопреоктів.
Після детального обговорення і схвалення низки поправок депутати рекомендували до другого читання проект Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” (законопроект №3081, Президент України; щодо приведення у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення)».
Також депутати погодили з деякими правками законопроект «Про внесення зміни до статті 21 Закону України “Про рекламу” (законопроект №3513, Кабінет Міністрів України; щодо заборони розповсюдження реклами виробів не медичного призначення)».
Крім того, комітет рекомендував ухвалити проект Володимира Ландіка, яким вносяться зміни до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (законопроект №3681, н.д. Володимир Ландік, фракція Партії Регіонів; щодо визнання розміру ліцензійного збору), адже, на думку автора, нинішня методика обчислення ліцензійного збору становить реальну загрозу регіональному мовленню.
Насамкінець депутати рекомендували направити на доопрацювання проект Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” (законопроект № 3631, н.д. Олег Зарубінський, н.д. Микола Рудченко, фракція блоку Литвина, н.д. Олександр Шепелев, фракція БЮТ; щодо надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами)». Члени Комітету висловили низку зауважень, зокрема щодо термінологічного апарату та використання логотипів та інших вихідних даних.
Насамкінець депутати рекомендували направити на доопрацювання проект Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” (законопроект № 3631, н.д. Олег Зарубінський, н.д. Микола Рудченко, фракція блоку Литвина, н.д. Олександр Шепелев, фракція БЮТ; щодо надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами)». Члени Комітету висловили низку зауважень, зокрема щодо термінологічного апарату та використання логотипів та інших вихідних даних.